loading...
جملات زیبا - علی شاه
میر علی فاطمی بازدید : 345 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 

 

 

♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦جـــملات زیــبای خـــداوند♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦     

ای فـــرزند آدم ! 

من تو را آفریده ام و از حال درون تو با خبرم. اسرار تو را می دانم و برملا نمی کنم تنها کسی هستم که مطمئنی به تو خیانت نمی ورزم. از تو کوچکتر نیستم و هیچ گاه پایان نمی پذیرم سرچشمه و منبع همه عشق ها و محبت ها منم.

 

 

 ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦جـــملات زیــبای خـــداوند♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦ 

تو را برای خودم درست کرده و پرداخته ام. به من روی آور و با من انس بگیر. از دیگران بگریز و در من بیاویز. تو مال منی نه از آن دیگران. اگر یک قدم  به سوی من بیابی ده قدم به سوی تو بر خواهم داشت.

 

 

 ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦جـــملات زیــبای خـــداوند♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦ 

ای فــرزند آدم!

من سخنانت را می شنوم وقتی که با من حرف می زنی و درد دل باز می گویی تو نیز سخنان مرا در کتاب من بخوان که فرشتگانم بر تو فرود آورده اند و من بدان وسیله با تو سخن می گویم.

 

 

 ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦جـــملات زیــبای خـــداوند♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦ 

ای فـــرزند آدم!

اگر با من انس بگیری تو را از همگان بی نیاز می کنم و اگر با غیر من مانوس شوی در هر کاری محتاج و گرفتار خواهی ماند.

 

 

 ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦جـــملات زیــبای خـــداوند♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦ 

ای فرزند آدم از کسی جز من بیم نداشته باش و مهراس به یاد آور که هیچ قدرتی یارای مقابله با اراده من را ندارد. از یاد مبر که هیچ اتفاقی در عالم , جز به خواست من نمی افتد.

 

 

♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦جـــملات زیــبای خـــداوند♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦ 

ای فـــرزنـــد آدم !

من همنشین کسی ام که به یاد من باشد من از رگ گردن به تو نزدیک ترم و تو را از خودت بهتر می شناسم در هیچ حالی فراموشم مکم و یاد مرا از خود دور مساز.

 

 

 .♦.♦.♦.♦.♦.♦جـــملات زیــبای خـــداوند♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦ 

در خلوت خود به اندیشه بنشین و در تنهایی خود سخنان مرا بشنو نعمت های مرا بشمار و خطاهای خودت را به یاد آر. مرا دوست داشته باش و محبتم را در دل دیگران نیز بیانداز. مهربانی های مرا برایشان بازگو کن . سایه سار لطف مرا بر فراز وجودشان نشان ده.

 

 

 ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦جـــملات زیــبای خـــداوند♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦ 

ای فـــرزند آدم !

دل به دنیا مبند و با دنیا انس مگیر. دنیا بسیار کوچکتر از آن است که پاداش و مزد حتی لحظه ای از خاطر تو باشد و بهای حتی پاره ای از دل تو شمرده شود. جان آسمانی تو جز من قیمتی ندارد و جز بهشت من هیچ چیز نمی تواند هزینه وجود تو را جبران کند.

 

 

 ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦جـــملات زیــبای خـــداوند♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦ 

اگر چشم تو می دید آنچه را برای اولیای خود آماده کرده ام , قلب تو آب می شد . جان تو به شوق از تن به درمی رفت. این ها پاداش دلی است که تنها به من گره خورده و فقط مرا در خود جای دارد.

 


 

 ♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦جـــملات زیــبای خـــداوند♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

ای فرزند آدم !

آیا دلت نمی خواهد به دیدارم بیایی؟

آیا دلت برای گفت و گو من تنگ نشده است؟

آیا نمی خواهی جامه نو بپوشی و خد را خوشبو کنی و هدیه ای برداری و شاخه گلی در دست بگیری و به خانه معشوق رهسپار شوی؟

 

 

♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦جـــملات زیــبای خـــداوند♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦.♦

خداوند عزوجا می فرماید»

یا مرا پیش آدمیا فریاد کن تا نام تو را پیش فرشتگان خویش بر آورم که چون در خلوت به مناجات من می شینی و به عبادت من بر می خیزی به فرشتگان خود می گویم:

بنگرید بنده ام چگونه از دیگران گسسته و به من پیوسته و رشته مهر و الفت به ذکر من بسته است

شاهد باشید که او را آمرزیده و او را برای خویش برگزیدم.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سخنان زیبای خدایی - سخنان زیبای خدا - سخنان خدا - سخنان زیبا در مورد خداوند - سخنان زیبا - سخنان اموزنده خدا - سخنان ارام بخش زیبا -
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 278
  • بازدید کلی : 21,313